Moselcmino - Reisverslag uit Bullay, Duitsland van Jos en Titia Dauven - WaarBenJij.nu Moselcmino - Reisverslag uit Bullay, Duitsland van Jos en Titia Dauven - WaarBenJij.nu

Moselcmino

Door: Vrijdag 19 mei Beilstein naar Bullay

Blijf op de hoogte en volg Jos en Titia

19 Mei 2017 | Duitsland, Bullay

Hallo allemaal

Vanmorgen onze eerste regen. We moeten vandaag weer 14 km lopen naar Bullay. Alleen het regent dat het giet vandaag. We vertrekken vanuit Bullay weer een flinke klim naar boven. Omdat het regent is het ook nog behoorlijk glad dus uitkijken.
We besluiten dan ook als we weer onder zij om verder onder langs de Moezel te blijven lopen. Is wel iets langer maar zeker zo veilig.
We zijn blij als we in Bullay aankomen.
We gaan douchen op ons slaapkamers, eten en dan naar bed.
Morgen melden ze gelukkig weer beter weer en gaan we naar Tranen trabach

• 21 Mei 2017 - 19:30

Mieke:

Hoop dat jullie morgen better weer hebben. Hoe gaat het met de spieren?
    Ik wordt al moe als ik jullie verslag lees!
    Veel sukses de volgende dagen en bedankt voor de fotos.