Moselcamino - Reisverslag uit Koblenz, Duitsland van Jos en Titia Dauven - WaarBenJij.nu Moselcamino - Reisverslag uit Koblenz, Duitsland van Jos en Titia Dauven - WaarBenJij.nu

Moselcamino

Door: Dag 1- Venlo Stolzenfells

Blijf op de hoogte en volg Jos en Titia

15 Mei 2017 | Duitsland, Koblenz

Maandag 15 mei

Vanmorgen de trein naar Koblenz genomen waar we heerlijk relaxed aankwamen. Na aankomst in Koblenz zijn we even naar de Deutsche Ecke gelopen waar de Rijn en de Moezel samenvloeien en waar keizer Willem II hoog op zijn paard neer kijkt. Na wat rondgelopen te hebben zijn we in de richting van ons hotel in Stolzenfells gegaan aan de oever van de Rijn. Na een heerlijke frisse douche op het terras een lekker koel biertje gedronken en heerlijk gegeten. Morgen gaan we naar Alken en omdat er erg warm weer wordt verwacht hebben we besloten om vroeg op pad te gaan.

Groetjes tot morgen

• 16 Mei 2017 - 10:47

Mieke En Gope:

Heerlijke eerste dag! Vooral dat biertje op een terrasje!
    Veel plezier vandaag en loop lekker. Xx

• 16 Mei 2017 - 22:26

Hans Perfors:

Hallo Jos en Titia,

Goed besluit om vroeg op pad te gaan. Vandaag hier in Schandeloo gewandeld was er flink warm. Jullie fijne wandel dagen gewenst.