Moselcamino - Reisverslag uit Traben-Trarbach, Duitsland van Jos en Titia Dauven - WaarBenJij.nu Moselcamino - Reisverslag uit Traben-Trarbach, Duitsland van Jos en Titia Dauven - WaarBenJij.nu

Moselcamino

Door: Bullay -Treiss karden

Blijf op de hoogte en volg Jos en Titia

20 Mei 2017 | Duitsland, Traben-Trarbach

Hallo allemaal
Vanmorgen 's
Zijn we snel vertrokken uit ons verblijf. Was niet zo goed. Bij binnenkomst rook je zo,nu erg muffe lucht , maar ja je bent moe wil douchen en slapen.
Het bed en de douche waren gelukkig schoon.
,s morgens gauw ontbeten en weg.
We lopen vandaag naar Traben Trarbach maar omdat we gelijk
een steile berg omhoog moeten besluiten we om de alternatieve route tot Enkirch te nemen langs de Moezel.
Achteraf niet zo slim geweest want het zijn duidelijk meer km geworden.
In Enkirch hebben we van een zeer lieve buschauffeur een lift tot Traben gekregen waren toch weer 5 km minder lopen. Maar in Traben moesten we wel nog 5 km verder naar ons slaapkamers. Dus de km bleven hetzelfde.
Maar het weer en de uitzichten zijn schitterend dus het maakt veel goed.
Morgen hebben we een rustdag