Mosel camino - Reisverslag uit Klüsserath, Duitsland van Jos en Titia Dauven - WaarBenJij.nu Mosel camino - Reisverslag uit Klüsserath, Duitsland van Jos en Titia Dauven - WaarBenJij.nu

Mosel camino

Door: Dinsdag Monzel - Klussenrath

Blijf op de hoogte en volg Jos en Titia

23 Mei 2017 | Duitsland, Klüsserath

Hallo allemaal

En weer een dag verder. Vandaag naar Klussenrath. Wederom ook weer naar boven. Inmiddels hebben we spieren ontdekt waar we het bestaan niet eens van wisten. Maar er is over heen te komen en het einde komt in zicht.
En als we ,s avonds op onze bestemming zijn en gegeten en lekker gedoucht hebben komt alles weer goed.
We wandelen gelukkig wel door de bossen, wat het wandelen iets aangenamer maakt want de zon schijnt weer volop. Maar we mogen niet klagen want het is droog.
Na 8km komen we in Klaussen. Hier komen jaarlijks 100000 pelgrims. We gaan even in de kerk kijken maar gaan dan lekker wat eten.
Daarna gaan we verder naar Klussenrath

Tot morgen

• 24 Mei 2017 - 22:59

Anne-Miek:

Goed zo doorzetters. Rustig aan dan komen jullie er wel.

• 25 Mei 2017 - 07:43

Steph:

Nog een paar dagen en je bent weer thuis.
    Nog even doorzetten en petje af.